Utilizarea funcției de importare a datelor de la Avery Design & Print
(Cum vă poate economisi timp fuziunea corespondenței)
Termenul „Mail Merge” descrie un proces care preia date dintr-o sursă și le aplică în alta. Folosind funcția de importare a datelor Avery, puteți rearanja informațiile într-un nou format prin atingerea câtorva butoane. Combinarea corespondenței este perfectă pentru producerea de etichete de adrese, invitații și corespondență în masă, iar software-ul gratuit Design&Print de la Avery include această caracteristică. Acest ghid pas cu pas vă arată cum să faceți acest lucru, astfel încât să vă puteți crea etichete de adresă și multe altele.
Pregătiți-vă datele
Este posibil să aveți deja informațiile dvs. într-o foaie de calcul Excel, dar dacă nu, datele dvs. trebuie să fie adunate în celule diferite. Mai întâi, creați un „Rând de antet” care conține titluri descriptive, cum ar fi Prenume, Nume, Adresă 1, Oraș, Județ, Cod poștal etc... Apoi completați rândurile de dedesubt cu informațiile corecte.
Deschide Design & Print
Pentru a accesa Avery Design & Print, faceți clic pe Templates> Avery Design & Print în meniul din partea de sus a acestui ecran. Introduceți codul software al produsului Avery în bara de căutare și faceți clic pe butonul albastru „go” Pentru acest ghid pas cu pas am folosit L7160 – o foaie de 21 de etichete de adresă.
Alegeți șablonul dvs
Pe ecranul Selectați design-ul puteți fie să alegeți un șablon gol pentru a vă crea designul de la zero, fie să alegeți unul dintre șabloanele noastre prestabilite pentru a-l edita.
Personalizați-vă șablonul
Cu butonul „editați tot” selectat în partea dreaptă, mutați designul după bunul plac. Poate doriți să adăugați o imagine sau un chenar, de exemplu. Când sunteți mulțumit de aspectul etichetei, faceți clic pe „Importați date” în partea stângă a ecranului, apoi pe butonul „Importați date” când fila apare.
Îmbinați datele dvs
Faceți clic pe butonul „Răsfoiți fișierul” și navigați la locația foii de calcul pe computer. Va apărea ecranul de mai sus. Dacă nu doriți ca rândul antet de titluri să fie pe etichete, eliminați bifa de pe rândul 1. De asemenea, puteți deselecta coloanele pe care nu doriți să le vedeți pe etichete. Când este gata, faceți clic pe „Următorul”.
Aranjați-vă câmpurile de date
Pe ecranul următor, puteți aranja câmpurile de date în ordinea în care doriți să apară pe etichetă. Trageți titlurile de date din partea stângă și plasați-le în caseta din dreapta. Puteți plasa câmpuri unul lângă celălalt dacă doriți ca informațiile să apară unul lângă celălalt pe etichetă.
Finalizați îmbinarea și formatați etichetele
Când faceți clic pe „Terminare”, datele dvs. vor fi transferate automat pe etichete individuale. Dacă încă ați selectat „editați toate” în partea dreaptă a ecranului, acum vă puteți formata toate adresele simultan. Pur și simplu evidențiați adresa pe orice etichetă de pe pânză, apoi schimbați fontul, dimensiunea acestuia, culoarea sau mutați câmpul de text acolo unde doriți ca adresele să fie plasate pe etichetă. De asemenea, puteți adăuga imagini și chenaruri. IMPORTANT: Dacă doriți să faceți modificări la etichetele individuale (poate dacă o adresă este mai lungă decât celelalte), faceți clic pe „Editați una” în partea dreaptă înainte de a edita respectiva etichetă.
Salvați și imprimați
Când sunteți mulțumit de toate etichetele dvs., faceți clic pe Salvare și alegeți să salvați etichetele imprimantei în contul dvs. Avery (pentru a le putea accesa de pe orice computer conectat la Internet) sau pe computer. (Va fi salvat ca fișier „.avery” – care poate fi deschis din nou din Design & Print și editat ori de câte ori aveți nevoie) Apoi, faceți clic pe butonul verde „Preview & Print”. Aceasta vă va duce la un ecran de previzualizare unde vă puteți verifica etichetele. Când sunteți mulțumit, faceți clic din nou pe „Imprimare”. Design & Print va genera acum un PDF - vă recomandăm să îl deschideți cu Adobe Acrobat, dacă este posibil. Acum puteți imprima direct pe etichete sau puteți salva PDF-ul pentru a fi imprimat mai târziu.